THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, July 13, 2010

aunt glamor! ;))

alhamdulillah!syukur Ya Allah.
aku berase sangat gembira hari ini.Tapi ade la sikit rase bedebar dan cuak.
haha!
lebih kurang 1am tadi along telah selamat melahirkan puteri sulungnya,merangkap cucu sulung ayah dan ibu,dan merangkap jugak anah buat sulung aku,abang dan adik.
yeah!
abang eddy cakap aku dah jadi MAKCIK,tapi aku tetap tak akan biarkan baby tu panggil aku MAKCIK.baby tu kena panggil aku AUNT SYA.
glamor!
ibu pon nak glamor jugak.ibu kate baby tu kena panggil ibu GRANDMA SOM.
haha!
ibuku,ibuku.anda pon giler glamor ye.patut pon anak anda ini giler glamor square.
well!
aku pasti kami sekeluarga sangat gembira sekarang.first time la kate kan.semoga kami sentiasa dikurniakan nikmat oleh-Nya,sentiasa didalam keselamatan dan peliharaan-Nya,dan yang penting kami tidak leka dan lalai dengan nikmat yang diberi malah moga bertambah keimanan kami kepada ALLAH.
Amin.

0 comments: